Friday, March 6, 2009

~aKu hAmpir pUtus aSa~


esok program SAY akan dirasmikan, tapi kerja aku masih tak siap lagi. ya aLLah, apakah ini dugaan buat aku. aku hampir berputus asa, 'fade up' dengan semua ni. berikanlah aku kekuatan ya allah.

apa lagi yang perlu aku lakukan. aku terkejar2 ke sana ke sini untuk siapkan semua ni. tapi masih lagi tak dterima. aku paling benci bila dengar mereka kata, 'awak kena edit balik....bla...bla...bla...' arghhh. rasa macam nak bagi jer kat mereka tu laptop dan suruh mereka edit sendiri.


masuk ni dah berpuluh kali kena edit balik, tapi masih tak dapprove lagi. saat ini, aku hanya termenung, menatap semua ini, mengharap agar ada satu keajaiban, kuasa yg Esa. Kuatkanlah hati ini ya Allah.

~ati ini ikhlas dengan tugas ini
tapi mengapa keikhlasan aku diuji sebegini~

1 comment:

  1. dugaan itu yang mengajar erti kehidupan..
    once u give up u'll end up with nothing..
    chiayou!!

    ReplyDelete