Thursday, February 19, 2009

AKU DATANG LAGI!!!

aku???
arghhh,,mengapa dia muncul...bukankah sudah lama saya singkir dia dari hidup ini...
mengapa dia datang kembali dan mengganggu hidup ini...saya tidak perlukan dia lagi...saya sudah punya diri saya sendiri sendiri...saya tidak perlukan aku!!!
saya tidak akan pernah lupakan saat dimana aku telah membunuh sifat kasih dan sayang saya menjadi seorang yang hipokrit!
saya tidak mahu aku hadir dalam perjalanan hidup saya lagi...
mengapa???
mengapa aku sentiasa mengekori setiap detik yang saya susuri...apakah saya tidak punya ruang untuk membina kehidupan saya sendiri...mengapa aku begitu kejam dan cuba merampas kebahagiaan yang saya ada...tidakkah kau kasihan melihat saya kehilangan segalanya...
dimana hilangnya perikemanusiaan kamu???
aku...
janganlah ganggu hidup saya lagi...
saya tidak mahu peristiwa pahit itu berulang kembali...saya punya hati dan perasaan saya sendiri...saya tidak perlukan kamu untuk memiliki kebahagiaan itu...cukuplah saya menderita selama ini...cukuplah...berikan saya ruang untuk memilih jalan saya sendiri...
dari sek. rendah,,masuk ke menengah,,kau sentiasa mengekori saya...hinggakan di matrikulasi pun,,kau hadir mengganggu saya...cukuplah...hentikan lagkahmu itu...pisahkanlah dirimu dan diriku...saya mahu bebas...bebas dari belengu kamu!!!
ya allah...saya tidak mahu kehilangan orang2 yang saya sayang...berikanlah saya kekuatan untuk melawan aku dari terus menghantui diri ini...kuatkanlah diriku ya allah...cukuplah saya menangis,,kecewa,,menderita kerana aku...janganlah Kau biarkan aku menguasai diri saya lagi...
saya mahu bebas seperti insan biasa...


~~aku bukan manusia
aku x bisa bicara
aku tidak punya hati dan naluri
aku tidak pernah mengalah dan beralah
tetapi aku sentiasa menghantui~~

No comments:

Post a Comment